درمان است که می تواند کمک به جلوگیری از بیمار به دیالیز کلیه شکست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان است که می تواند کمک به جلوگیری از بیمار به دیالیز کلیه شکست

درمان که ممکن است جلوگیری از بیمار نارسایی کلیه هر نوع درمان است که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز DiálisisExiste کمک کند؟ در گذشته، هیچ درمان خوب وجود دارد برای بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی، همه می توانند انجام دهند این است که زمان تاخیر diálisis.Pero تصمیم به رفتن با بار، مردم برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند جلوگیری از نارسایی کلیه بیمار به دیالیز با بهبود عملکرد کلیه به تدریج کاهش کمک پیدا کرده اند.

آیا درمان است که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز؟

درمان بالا هفت TCM تعدادی از درمان های منحصر به فرد بر اساس طب چینی، او همکاری با دیگران را به این درمان ها ممکن است بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند کمک به جلوگیری از دیالیز با بهبود renal.Esos عملکرد آن هفت درمان گرم فشرده سازی درمانی، حمام درمانی، Moxibustion درمانی، بیماریهای دهان و تشخیص چینی، پا حمام درمانی، درمان و چرخه درمان enema.Para هر کدام از این ویژگی های خاص خود در طول درمان پزشکی مسئول است درمان های مختلف با توجه به نیاز بیمار است.

چگونه می توان درمان بالا هفت TCM کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز نارسایی کلیه؟

شما می دانید، برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی کلیه آنها بسیار آسیب دیده است، و بسیاری از بافت کلیه آسیب دیده است هیچ نکروز به طوری که آنها را می توان با درمان مناسب و به موقع تعمیر.

این مواد تشکیل دهنده فعال در درمان می تواند آسیب های کلیه تبدیل و افزایش اثر شفا. با از بین بردن سموم و مایع از بدن، این درمان می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان TCM و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: